BEHOV FOR HJELP?
Hvis du trenger hjelp eller støtte med IT er rekkefølgen slik.
1. Hver klubb skal ha en IT-ansvarlig, CICO. Denne er første steg på hjelpen.
Har ikke klubben en CICO utnevnt, snakk med klubb-sekretæren.
2. Hvert distrikt har en IT-ansvarlig, DICO. Kan ikke CICO hjelpe, er det her du
eller CICO skal henvende deg.
3. DICO vil videreformidle spørsmålet/feilen til IT-ansvarlig i Rotary i Norge,
(Webmaster) hvis ikke saken blir løst.
Distrikt 2250 – Rogaland og Vestland
DICO Frank Strand, e-post: dico.d2250(a)rotary.no
Distrikt 2260 – Østfold, Østre Akershus og Ørje/Töksfors, Sverige
DICO Dag Gipling, e-post: dico.d2260(a)rotary.no
Distrikt 2275 – Nordmøre, Trøndelag,Nordnorge og Svalbard
DICO Finn Jarle Sørli, e-post dico.d2275(a)rotary.no
Distrikt 2290 – Vestfold, Telemark, og Agder
DICO Lars Olborg, e-post: dico.d2290(a)rotary.no
Distrikt 2305 – Innlandet, Sunnmøre, Romsdal og Eda, Sverige
DICO Svend Strand, e-post: dico.d2305(a)rotary.no
Distrikt 2310 – Oslo, Asker & Bærum og Buskerud
DICO Trygve Danielsen, e-post dico.d2310(a)rotary.no
Epost til webmaster i NORFO, Trygve Danielsen er: webmaster(a)rotary.no
Av hensyn til kostnader som kan påløpe, er det viktig at klubber og distrikter ikke kontakter leverandør direkte, men følger mønsteret over. Leverandøren vil ta betalt hvis han/hun må behandle direkte henvendelser.