BEHOV FOR HJELP?

Hvis du trenger hjelp eller støtte med IT er rekkefølgen slik. 

1.     Hver klubb skal ha en IT-ansvarlig, CICO. Denne er første steg på hjelpen.
    Har ikke klubben en CICO utnevnt, snakk med klubb-sekretæren.

2.     Hvert distrikt har en IT-ansvarlig, DICO. Kan ikke CICO hjelpe, er det her du
    eller CICO skal henvende deg.

3.     DICO vil videreformidle spørsmålet/feilen til IT-ansvarlig i Rotary i Norge,
    (Webmaster) hvis ikke saken blir løst.


Distrikt 2250 – Rogaland og Vestland
                         DICO Frank Strand, e-post: dico.d2250(a)rotary.no
Distrikt 2260 – Østfold, Østre Akershus og Ørje/Töksfors, Sverige
                        DICO Dag Gipling, e-post: dico.d2260(a)rotary.no
Distrikt 2275 – Nordmøre, Trøndelag,Nordnorge og Svalbard
                        DICO Finn Jarle Sørli, e-post dico.d2275(a)rotary.no
Distrikt 2290Vestfold, Telemark, og Agder
                       DICO Lars Olborg, e-post: dico.d2290(a)rotary.no
Distrikt 2305 – Innlandet, Sunnmøre, Romsdal og Eda, Sverige
                       DICO Svend Strand, e-post: dico.d2305(a)rotary.no
Distrikt 2310 – Oslo, Asker & Bærum og Buskerud
                       DICO Trygve Danielsen, e-post dico.d2310(a)rotary.no

Epost til webmaster i NORFO, Trygve Danielsen er: webmaster(a)rotary.no




Av hensyn til kostnader som kan påløpe, er det viktig at klubber og distrikter ikke kontakter leverandør direkte, men følger mønsteret over. Leverandøren vil ta betalt hvis han/hun må behandle direkte henvendelser.